
-
kanna
2025-02-26 19:03
「おおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおおお」レッスンしてて楽し~♪

-
Saku
2025-02-22 23:29
REMS受講。いつもとても明るくて、話しやすい雰囲気の先生。レッスン後には前回受講した以降の改善点を丁寧にフィードバックしてくれた。ぜひまた受講したいです。

-
KASHINNE
2025-02-21 19:02
Your cheerful smile and easy-to-understand English instruction have made me feel optimistic about my studies, and I'm thrilled. It makes me want to try harder next time. Thank you. I'm looking forward to the next time.

-
KASHINNE
2025-02-18 19:09
This was my first session with you, and it went very quickly. The communication was smooth and fulfilling. I also appreciate your kind comments. While booking an appointment can be challenging, I look forward to our next meeting. Thanks a lot.

-
yuzu
2025-02-18 17:27
トロフィーをいっぱいもらえました🏆
とっても良い先生です

-
Mei
2025-02-17 15:33
時間通りに始まらず、何度もネットが中断してしまった。話すスピードが早かった。

-
Saku
2025-02-15 23:57
REMS受講。声ははっきりしていて、発音は非常に滑らか。聞き取りやすい。雰囲気はとても明るく、レッスン後のフィードバックも明確だった。

-
Saya
2025-02-14 18:55
めっちゃ面白かったです

-
Yuichi
2025-02-12 00:01
Thank you so much as always! It was fun and I learned some words!

-
haruka2018
2025-02-10 16:38
トロフィーいっぱいくれて、うれしかったです。
げんきいっぱいで、たのしいせんせいでした。