
-
Mio
2025-02-09 11:31
おどってくれて、さいごにたくさんトロフィーがもらえてたのしいじゅぎょうだった。

-
Kurasan
2025-02-08 11:07
ありがとうございました

-
nobu
2025-02-05 16:27
あ

-
Yuichi
2025-02-05 00:31
Thank you for much for very long time lesson! I enjoyed and learned a lot!

-
Momo
2025-02-02 21:27
とっても可愛いうさぎ🐇🐰や星⭐️🌟のステッカーを送ってくれる🌷💐🌹🌸🌼🌈

-
Yuichi
2025-01-29 00:16
It was nice talking with you! Thank you so much!

-
Yuichi
2025-01-27 00:18
I really enjoyed talking with you! Thanks a lot!

-
sou
2025-01-22 09:34
teacher is verykindandverycooui techer

-
Yuichi
2025-01-22 00:10
I enjoyed talking with you! thanks a lot!

-
shion
2025-01-20 21:59
日本語を入れてサポートしてくれたので助かりました。