
-
kana
2023-11-26 17:24
先生優しくて良かった。楽しかった!

-
Rara
2023-11-24 21:09
She is a very kind and pleasant teacher.
I enjoyed her lesson.

-
yuuri
2023-11-24 20:30
楽しかったみたいです。ありがとうございます。

-
SL
2023-11-24 19:30
教え方もわかるように教えてもらって
ありがとうございました
またいっしょにして楽しくやれればとおもいます。
次もよろしくお願いします
楽しみにしてます。😃😄🐰🐭🐱🐼🐶🐻❄️🐻

-
Kanta
2023-11-23 19:17
レッスンが終わった後、子供も楽しかった!っと言っていました。

-
Hiroto
2023-11-21 21:32
Thank you for today!
I am very a lot of fun!!

-
Amane
2023-11-18 10:34
Thanks so much.amane say it’s fun.

-
SL
2023-11-17 18:56
時間が過ぎても丁寧に教えていただきました。ありがとうございました♪☆

-
moeta
2023-11-15 14:20
Thank you for your time

-
Ichiro
2023-11-11 11:59
Today is my 100th lesson.
Thank you a lot.