
-
Keiko
2024-06-15 06:57
わかり易い発音でテポよくレッスンが進みます。
気持ちyくれっすんがうけられます。
ありがとうございます。

-
AKIKO
2024-06-14 09:56
Thank you always.

-
Repu
2024-06-12 20:27
いつもスモールトークを気にかけてくれてうれしいです。

-
Saiko
2024-06-11 05:35
She always makes it easy to understand.
I would ask her again.

-
AKIKO
2024-06-10 09:25
Always good!

-
Chikage
2024-06-01 10:27
いつもありがとうございます✨。大好き❤!

-
AKIKO
2024-05-31 08:26
Very good as usual.

-
Mana
2024-05-29 18:28
明るくて好きです

-
Juri
2024-05-27 18:26
She is great. For R.E.M.S lesson, I think she is one of the best teacher !

-
Sho
2024-05-24 07:26
発音がきれいでした。