
-
Ethan
2020-11-21 20:57
Good teacher!

-
Ethan
2020-11-21 20:57
Good teacher!

-
kiyo
2020-11-21 08:26
非常に丁寧で明るい先生です。またよろしくお願いします。

-
Jeff
2020-11-21 08:25
Thumbs up for our class, Teacher! See you soon.

-
Yuji
2020-11-20 17:30
Salamat for carefully explaining to me how to write formal emails, I will learn it by heart.

-
yangyang
2020-11-19 21:21
很用心负责的老师

-
yangyang
2020-11-19 21:20
很负责的老师

-
yangyang
2020-11-19 21:20
老师很关注孩子的独立拼读,特别好

-
Jeff
2020-11-19 07:30
Thank you, Teacher! Your advice and class were useful a lot.

-
Yas
2020-11-17 18:37
カラン4受講。真面目な先生という印象です。冒頭に質問をいくつかしてくれて和んだところでよい感じでレッスンに入れました。また受講したいと思います。