
-
Saegusa
2020-05-08 10:56
She is good teacher. (R.E.M.S)

-
makiko
2020-05-06 10:27
rems受講。根気よく態度も変わらずに言い直しに付き合ってくださいます。
いい先生です。

-
Yano
2020-04-15 13:45
Thank you for teaching me today
You are really good teacher for me
I can learn about a lot.
I can see about the people of Philippine
The language related the culture of the countries
I know about the Philippine people a little bit
ByeBye

-
Kenji Ogusu
2019-04-20 09:56
優しくて丁寧でいい先生です。
一生懸命やってくれます。
お勧めします。

-
Juri
2019-03-25 08:34
カランStage2受講。カランはあまり慣れていないようで、スピードも遅く、カランではおすすめしません。ほかのコースなら優しくゆっくり教えてくれると思います