
-
Yuzuki
2022-07-01 22:03
SDGsトピカンを受講しました。真面目で知的な先生で、レッスンで理解できなかった部分は例を上げて丁寧に教えてくれたので理解が深まったし濃い25分間でした!また受講したいです!

-
zhangxue
2022-06-27 10:24
very cheerful and optimistic,willing to see you next time

-
CHIE.K
2022-06-22 08:37
知的な雰囲気の先生で、教え方がわかりやすいです。

-
Kotone
2022-06-17 08:36
レビューが良かったので取ってみましたが、正直子供向きではありません。
シャイな娘ですのでやりにくかったとは思いますが、もう少し飽きさせないようにテンションを上げてくれたり、笑いかけてくれたりして欲しかったです。

-
Kahoru
2022-06-16 06:27
久しぶりだったので復習を重点的にしていただきました。とてもわかりやすく教えてくれました。

-
Atsu
2022-05-28 08:41
She is always kind and careful.
Her lessons give me energy to learn English.
She is a very good teacher.

-
Sou
2022-05-21 18:31
It seems that it was good that there were many repetitions. Thank you‼︎
またお願いしたいです。

-
Atsu
2022-05-19 07:29
とても素晴らしい先生です。
反復練習の呼吸を生徒に合わせてくれるので、良いリズムで進められます。

-
Cristiano
2022-05-17 08:31
Excelente

-
Erina
2022-05-14 07:49
Thank you for teaching and listening to me. I enjoyed your lesson. Though I was very exhausted because of work, you've kept me going! I 'm really grateful for you. See you soon.