
-
Marin
2022-04-12 10:58
優しいだけでなく、授業もしっかり進めて下さいました。
時間を多少過ぎたので申し訳なかったのですが、焦らせることなく、丁寧でした!

-
masa
2022-04-08 22:23
She always makes me laugh.
Thanks.

-
Yugo
2022-04-08 19:53
体験で初めてやらせてもらったのがTamika先生でした。4歳の子供がなかなか発音しなかったり受け答えしなかったこともあったのに、先生は終始笑顔で答えるまで待ってくれたり、大きく反応して褒めてくれたり、トロフィー?をくれたりで、終わった後子どもが、楽しかったまたやりたいと言っておりました。ありがとうございます。

-
Yusuke
2022-04-05 22:17
初めてで緊張しましたが、和やかな雰囲気でレッスンして頂いたのでリラックスして楽しめました。ありがとうございました。次回は通常レッスンでもレッスンを受けたいです。

-
Berlin
2022-04-05 14:59
Really glad to talk with Tamika, although the net connection is not that good today! Since is the first class, I'm still confused about the process of every class and what I can actually learn here is QQ English. Anyway, I'd like to have another Business level lesson and have a look. Thanks a lot!

-
Tai
2022-04-04 21:40
Thank you very much. I and my brother enjoyed your class. I want to take your class again! And, chat box helped me very much when I didn't understand clearly.

-
masa
2022-04-01 21:35
She adjusts the speed to suit my physical condition.
She is an interesting and kind teacher.
Thanks.

-
Sairi
2022-03-29 21:52
初めてのオンライン英会話で緊張していましたが、とても優しく丁寧に授業を進めてくださいました。英語も聞き取れない時は、少しゆっくり目に話したり、簡単な言葉に言い換えて、進めてくださいました。
また是非お願いしたいです。

-
Eriko
2022-03-29 15:44
初回レッスンを受講しました。答えに何度も詰まってしまいましたが、ゆっくり待ってくれました。

-
Keiko
2022-03-28 22:20
初めての英会話で、子どもの緊張がすごかったけど、優しく進めてくださって、だんだん緊張がほぐれていく感じがした。発音がきれいで、わかりやすかった。