
-
Eita
2022-08-23 14:00
I am happy.

-
chii
2022-08-23 13:48
とても笑顔で楽しかったです
ありがとうございました

-
chacha
2022-08-18 14:19
楽しかったです。

-
masa
2022-08-18 06:13
she encouraged me.
Thank you.

-
Izumi
2022-08-14 17:58
カランメソッドステージ8を受けています。発音も綺麗で、ペースは早いですが練習になります。カランメソッド以外受けたことはありませんが、オススメの先生です。

-
Aya
2022-08-14 13:43
I was very nervous because It was my first lesson, but she was really kind.
she explained again and again until I could understand so I enjoied the lesson.
Thank you!

-
keita
2022-08-13 22:42
初めての体験レッスンでお世話になりました。
とても丁寧で 分からないところはゆっくり言い直してくださいました。
スタンプをたくさんいただき あっという間の25分でした。
Thank you!!!

-
masa
2022-08-11 21:02
When I told her my bad story, She was glad.
Thank you.

-
masa
2022-08-11 07:09
I enjoyed her class.
Thank you.

-
TAKAKO
2022-08-10 15:58
とてもわかりやすくて聞き取りやすかったです