
-
Miki
2026-06-20 08:30
楽しくできた

-
Yui
2026-06-14 18:27
ありがとうございましたたのしかったですまたよろしくおねがいします。

-
Haruo
2026-06-08 19:31
I apologize I couldn’t answer your questions accurately.
But I’ll try my best next class.

-
Honoka
2026-06-02 20:31
時間があっという間でした!ありがとうございました😊

-
Rico
2026-05-31 10:31
sabin Thank you❤️☺️💮🥰🌸🌺🌸🥰

-
Yui
2026-05-31 08:28
ありがとうございましたたのしかったですまたよろしくおねがいします。

-
Honoka
2026-05-30 20:58
楽しくレッスンできて嬉しかったです^^

-
Honoka
2026-05-23 09:03
フリートークに上手く返せなかったけど勉強になりました!ありがとうございました^ - ^

-
Haruo
2026-05-17 18:27
I appreciate I always enjoy the lessons.

-
Honoka
2026-05-16 09:00
楽しくレッスンできて嬉しかったです^^