
-
Zen
2025-01-18 15:10
いつも楽しくレッスンしていただいてありがとうございます。

-
Yuri
2025-01-17 16:26
Thank you so much for this lesson!! Your lessons always exciting!!
See you next class!! Have a nice day!!

-
HIMARI
2025-01-15 19:58
わかりやすかった😘

-
wako
2025-01-15 15:16
面白い
楽しい

-
Yoshi
2025-01-14 16:56
今日も落ち着いてレッスンしていただきました。

-
Eita
2025-01-13 16:58
最高の先生でした

-
Yuri
2025-01-10 16:57
Thank you so much for this lesson!! Your lessons always interesting!!
See you next class!! Have a nice day!!

-
Yuri
2025-01-08 16:27
Thank you so much for this lesson!! Your lessons are always fun!!
See you next class!! Have a nice day!!

-
Ringochan
2024-12-29 14:33
カランStage8受講。
とても発音のきれいな先生でした。
高ポイントの先生と期待していたのですがうまく答えることができませんでした。

-
Eita
2024-12-27 18:57
最高の先生でした