
-
Mieko
2025-02-12 22:57
久しぶりのレッスンで英語を忘れてましたが、ゆっくりペースで私に合わせてレッスンしてくれました。

-
Rina
2025-02-12 16:59
終わるのが遅めだった

-
Yuri
2025-02-08 20:28
Thank you so much for this lesson!! Your lessons always fun!!
See you next class!! Have a nice day!!

-
Yuri
2025-02-07 19:27
Thank you so much for this lesson!! Your lessons always fun!!
See you next class!! Have a nice day!!

-
Eita
2025-02-07 18:27
最高の先生でした

-
Yuri
2025-02-01 18:26
Thank you so much for this lesson!! Your lessons always fun!!
See you next class!!

-
Yuri
2025-01-31 19:58
Thank you so much for this lesson!! Your lessons always fun!!
See you next class!! Have a nice day!!

-
Eita
2025-01-27 15:53
優しい先生でした

-
Kumi
2025-01-26 14:27
カランステージ4。発音もしっかり直してくれるし、スピードもやりやすかったです😊タイミングが合えばまたお願いしたいです。

-
Yuri
2025-01-24 19:30
Thank you so much today lesson!! Your lessons always fun!!
See you next class!! Have a nice day!!