
-
Mao
2022-08-31 21:54
Thankyou🥰

-
Chip
2022-08-31 20:02
相性が良かったのか私にとってすごく良い先生でした!また機会があればお願いしたいです。

-
Mao
2022-08-30 21:57
Thankyou😆

-
Mao
2022-08-26 01:00
Thank you😆
Thank you for teaching kindly about difference of transitive verb and intransitive verb
but I'm Sorry to extend the time

-
Mao
2022-08-21 00:58
Thank you!🥰
I'm looking forward to see you next time, and also to take TOEIC class!😆

-
Airi
2022-08-16 21:31
要望コメントを確認していただけていないのが残念でした。

-
Mao
2022-08-15 00:26
間違いは直してくれて、合ってる時はsmile☺️かGood👍をくれるのがうれしいです
Thank you😆😆

-
Mao
2022-08-13 23:27
Thankyou!!!☺️☺️

-
Mao
2022-08-10 00:58
You are so cute and sweet😆
I want to take your Lesson more
So Please come😊

-
Ciao
2022-07-31 00:42
First Time Lesson→カウンセリング→初R.E.M.S.(今ココ)
講師の印象は終始笑顔で優しかったです。
R.E.M.S.が自分に合っているかどうかまだ分かりませんが、しばらく学習してみようと思います。