
-
nobuo
2024-12-09 14:49
特にありません。

-
HINATA
2024-12-08 19:28
すごく楽しいレッスンでした☆ありがとうございました♡

-
HINATA
2024-12-07 21:58
とても優しく教えてくれるので分かりやすいレッスンでした☆

-
yui
2024-12-04 22:08
いつも優しく教えてくれるので、子供が毎回楽しくレッスンを受けています。

-
Yuzuki
2024-12-03 19:58
レッスン進行がとてもよくて面白くて楽しかったです。

-
Sorachi
2024-12-01 18:56
Thank you

-
yui
2024-11-27 16:53
優しく教えてくれるので、子供が楽しくレッスンを受けていました。

-
Pi-tan
2024-11-26 18:59
笑顔で優しく子供のペースに合わせてくれます。
楽しく授業できました

-
shinyoko
2024-11-19 21:31
I had fun with you. I’m curious about culture. Thank you for your kind. I’m looking forward to seeing you soon.

-
Eri
2024-11-17 22:29
It was my first online lesson.
I was a bit nervous but he had a very gentle conversation! Good time:)