
-
Hiroshi
2025-09-26 19:29
ありがとうございます。

-
tomo
2025-08-27 17:28
Thank you for telling Little Kyoto place in Cebu city.
I had a good lesson!

-
Mia
2025-08-23 17:58
hello?Can you hear me!?

-
Mia
2025-08-23 08:57
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-
kaya
2025-08-23 08:34
私の語彙力のなさでコミュニケーションがとれなくて終わっていった。

-
Mia
2025-08-23 07:57
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-
Mia
2025-08-23 06:56
bye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-
Mia
2025-08-22 08:57
thank youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-
Mia
2025-08-22 07:59
Thank you very much!!!I hope you have a good lunch! bye!

-
Gaku
2025-08-22 07:28
朝の寝起きが悪くて眠そうな息子のテンションを上げてくれて、楽しいレッスンをしてくださりありがとうございました。きちんとセンテンスで答えるように誘導してくださって力がつくと思いました。また受講したいです。