
-
MAAYA
2026-06-11 20:34
やさしくてはつおんがきれいだった!

-
Mario
2026-03-24 18:34
She's a good teacher. In lessons, when I followed well what the teacher said, I felt good. Thank you, Bestie!

-
Yassu
2026-03-11 17:29
ゆっくり丁寧にレッスンを進めてくれるので分かり易かったです

-
Minoru
2026-02-09 19:27
She speaks clearly, so that I can repeat easily.

-
marimo
2026-01-06 21:57
間違えても全然指摘しなくて,励ましてくれるとてもいい先生でした!

-
kanta
2025-11-15 19:56
ありがとうございます

-
Mao
2025-11-10 21:58
わかりやすく教えてくださった

-
SUZUKA
2025-11-05 20:59
書かせてくれない
自分が言ったことに似ていることに反応する

-
RYOTA
2025-09-27 20:24
人柄が良い

-
RYOTA
2025-09-18 09:10
自然な会話ができる