
-
Hiroshi
2025-09-19 23:56
Thank you for good lesson

-
shota
2025-09-14 09:34
It was good how they gave hints to things I didn’t understand.
She will ask if think it’s easy or difficult and adjust accordingly.

-
Hiroshi
2025-09-09 23:56
ありがとうございました

-
Tamaki
2025-08-20 20:58
ずっと笑顔で面白く話してくれたので、楽しくレッスンを受けられました。ありがとうございました

-
Yuna
2025-08-07 12:44
ほかの人にもあう

-
akari
2025-08-01 19:27
I love teacher so much

-
aiko
2025-07-28 15:57
笑顔で優しい先生で楽しいレッスンができました😊😊👍

-
Kazu
2025-07-25 20:59
とても気さくで話やすいいい先生です。

-
Sumi
2025-07-21 21:26
Thank you very much!

-
yukino
2025-07-17 20:27
thank you
初めて受講したけど優しく接してくれてよかったです。
また受けたいと思いました。
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗