
-
Yume
2025-10-14 19:56
キューキューイングリッシュで一番良いぐらい。めっちゃ教え方が上手い

-
Maeve
2025-10-10 22:58
Good

-
Patrick
2025-10-08 21:56
非常不错

-
Alice(China)
2025-10-08 14:32
凯戈老师情绪价值给的非常高,我也是非常喜欢这个老师,老师自己也没有休息,就给我们上课,还多上了很长时间,我非常喜欢这个老师,必须每次都是五星

-
Cherry
2025-10-07 19:29
❤️❤️❤️🌺👏👏😀

-
ATSUMI
2025-10-03 17:56
少し高圧的に感じますが間違いを直してくれます。聞き取りやすい発音です。

-
Patrick
2025-10-02 22:28
大晚上还给我们上课真不容易!应该给十分!!!

-
Iroha manjo
2025-09-30 22:30
That teacher was the best, super kind, and sometimes she would give me time to think and give me hints, so l love to have another lesson with that teacher.again
thank you.

-
zhuang
2025-09-30 21:27
善于引导 及时纠错

-
Jason
2025-09-19 20:56
w