
-
shino
2025-08-07 12:00
You aregoodteacher💐🌸🌸🥺

-
aiko
2025-08-07 08:56
とっても良い先生です😊トピックカンバセーション、楽しかったです😊

-
Karin
2025-08-01 10:27
元気でした!!

-
Makiko
2025-07-27 15:28
とても明るくて積極的に授業を進めてくださいました。新人講師応援企画のチケットで受講させていただきました。Topic Conversationで受講しましたが、とても積極的にご自分の意見も述べられて参考になりました。生徒側の間違いを指摘してくだされば、もっと良いレッスンになるかと思います。先がとても楽しみな良い先生でした。

-
Rio
2025-07-27 09:02
楽しかったでーす❗️🥰
よかったです‼️ありがとうございました❣️☺️
🤩♥️🎉🇯🇵💯

-
TOMO
2025-07-26 09:27
優しい先生で間違えてもしっかり優しく教えてくれて明るい先生だった。

-
Rika
2025-07-25 08:57
素晴らしい先生です!!

-
shino
2025-07-23 10:28
You good teacher.🥰💖

-
Rika
2025-07-23 08:57
明るくレッスンを盛り上げて下さる良い先生でした!娘もまた受けたいと言っております

-
Kimmy
2025-07-19 11:05
Thank you for the enjoyable lesson, Ms. Ashten! You guided me very well, like a veteran teacher would, and I was able to enjoy it wholeheartedly. I can't believe I was able to book your lesson with a free ticket! Your English was easy to listen to and understand. I think that's also why the lesson was so enjoyable. Thank you so much, and I hope to see you again!