
-
Masa
2025-05-22 09:58
日常英会話3。早口でどんどん進んでいきます。発音は普通ですがリスニングにおいてはいい意味で負荷がかかるので勉強になると思います。

-
Kanon
2025-05-18 14:56
Thank you!

-
Takahiro
2025-05-15 06:29
The Zoom call got cut off at the end. Thank you very much.

-
KAORI
2025-05-08 08:57
よく褒めてくれてありがたかった。

-
TAMIKO
2025-05-07 09:09
Thank you for the productive class and your clear guidance. I appreciate the calm and confident impression you gave, which I would like to learn from and copy anyway. Today’s topic- dreams at night was also interesting to discuss. Have a great day ahead!

-
yukari
2025-05-07 07:56
楽しくレッスンできました!

-
Toshi
2025-04-30 21:24
とても明るく授業を進行してくれました。間違いを都度訂正してくださり、言葉に詰まってもこちらがポジティブに授業に臨めるような声掛けをしてくださいます。

-
mitsuki
2025-04-29 16:27
たくさん褒めてくれる。

-
Kazu
2025-04-09 20:58
とても気さくで話やすいいい先生です。