
-
YUSEI
2025-05-27 19:26
優しく教えてくれる❗分かりやすく教えてくれる❗

-
TSU-chan
2025-05-27 18:59
あさって一緒にレッスンをして、めちゃくちゃ楽しくレッスンをうけようね。 翼君より

-
YUSEI
2025-05-24 18:56
優しく教えてくれる❗

-
Yuna
2025-05-19 19:05
いい

-
Hazuki
2025-05-18 19:27
リクエストにあわせて、子どもの脱線に付き合って楽しくレッスンしてくれました!

-
Kureha
2025-05-18 10:26
たのしかった。💜💚💜🍨☕️😘😊🥰😍

-
TAMIKO
2025-05-13 08:30
Thanks for the class this morning - topic conversation for animation. It’s a familiar themes for us and literally gives us distinctive experience as most of events or companies use mascot character effectively. I totally agree with the ideal that it is enduring for all generations. Actually animations come first rather than the real context.

-
Rio
2025-05-06 18:27
すごく優しくて、いい先生でした! ありがとうございました!!!

-
Toshi
2025-05-05 20:26
やさしく面白い先生だった。

-
YUSEI
2025-05-05 09:25
優しく教えてくれるし分かりやすく教えてくれる❗