
-
Chi-kun
2025-10-11 09:29
とても優しくて子どもも楽しんでいました。
また受けたいです。

-
Mitsu
2025-10-11 08:58
She is very kind and I enjoyed the conversation with her.

-
Xiangxiang
2025-10-08 19:31
我喜欢上老师的课。

-
Xiangxiang
2025-10-06 12:57
我超级无敌喜欢上老师的课。

-
YOSUKE NAKAHATA
2025-10-03 08:01
言いたかったことをまとめてくれたり、きちんと答えてくれる

-
Xiangxiang
2025-10-01 20:26
我超级无敌喜欢上老师的课,下一次还想上老师的课。

-
Sota
2025-10-01 19:35
すごいすばらしいです 楽しいです

-
Toshi
2025-09-28 18:30
Today's lesson was a review. I remembered some words that I was about to forget.

-
NAOMI
2025-09-24 12:57
Thank you for your teaching. I really enjoyed it. See you soon!

-
NAOMI
2025-09-24 12:27
Thank you for your kind lesson!