
-
NAOMI
2025-09-23 12:58
Thank you again for your kind lesson. I am looking forward to seeing you tomorrow.

-
Fu
2025-09-23 10:26
ありがとうございます♪🤗🩷🌈

-
Toshi
2025-09-21 09:03
I had an enjoyable lesson. Thank you.

-
Maho
2025-08-21 21:04
REMSでした。親身になって教えてくれるにこやかな先生です。答えに詰まったときも笑顔で待ってくれて、リアクションやジェスチャーを付けてくれるので楽しくレッスンできました。

-
Marin
2025-08-15 09:29
発音が綺麗で復習の時間を取ってくださりとても丁寧です。ありがとうございました。

-
Toshi
2025-08-14 21:01
Today I was able to learn a lot about gardening in English.

-
Alice
2025-08-13 22:26
(^v^)

-
Hitomi
2025-08-13 15:02
各スライドで全問正解するとトロフィーをくれて嬉しかったです♪
質問にも丁寧に答えてくれました🤗

-
Bob
2025-08-12 22:27
挺好的♥(>_<)

-
Toshi
2025-08-12 21:54
I'm grateful that the teacher corrects my pronunciation.