
-
Kimmy
2025-08-26 19:15
Thank you for the enjoyable lesson, Ms. Ayamon! I thought your English speed was a bit faster than that of the teachers I've seen at QQ, but it helped me focus on the lesson. Thank you also for taking the extra time. I apologize for that. I didn't notice the time was over during the reading lesson because I was so focused.
Anyway, I really enjoyed your lesson, and I hope to see you again soon! Thank you.

-
mahiro
2025-08-23 20:10
子どもが楽しく学んでました。また会いたいと話していました。

-
YUKI
2025-08-23 17:56
Thank you

-
Mio
2025-08-05 21:03
Thank you so much

-
Natsuno
2025-08-01 10:57
やさしい先生でトロフィーを沢山くれて嬉しかったです。(七歳)

-
Minato
2025-07-27 20:56
発音がよかった

-
YUKI
2025-07-06 20:26
丁寧で優しく聞き取りやすかったです。

-
Inubaba
2025-07-05 22:27
特になし

-
Sho
2025-06-28 19:57
お腹が痛くなっちゃって途中退室したけど優しかったです。
あ、僕がですよ
めっちゃ優しかったです!!!
またお願いしたいです!!!

-
Ayako
2025-06-28 07:05
カラン受講。最後にフィードバックもいただき、これからも頑張ろうと思えました。またお願いしたいです。ありがとうございました。