
-
Sofia Zuriel
2025-05-05 15:25
math

-
Zeb
2025-05-04 20:27
thank you teacher

-
ayumi
2025-04-30 20:33
カラン3を受講しました。いつもながら言い間違いのほぼないスムーズな進行でした。スピードはカランらしいけど、発音がきれいでとてもクリアなので聞き取りやすいです。様子を見て言えそうなときは待ってくれて、無理そうなときはリードしてくれます。詰まったときにはジェスチャーヒントをくれるので、そのおかげで絞り出せることもよくあります。

-
Hazel
2025-04-29 22:57
Nice to me

-
Olive
2025-04-28 22:03
👩🏻🏫❤️

-
Yeshua
2025-04-28 17:29
friendly she has a pleasing voicegood teacher

-
Dan
2025-04-28 09:55
my son liked her approach during class

-
kai
2025-04-27 16:25
Y

-
Sia
2025-04-23 19:56
很好

-
Dan
2025-04-23 18:06
I liked her for encouraging my son to asked questions if he didn't understand the lessons.she didn't force to answer the student.Thank you Tr.