
-
Sana
2026-05-26 20:00
This lesson was very easy to understand and she is really good.
Thank you for teaching me! See you soon.😊☺️🥰🥳

-
Sana
2026-05-24 19:57
This lesson was easy to understand and she is very good!
Thank you for teaching me!😊☺️🥰🥳🏆🏆

-
SORA
2026-03-22 20:56
優しく教えてもらえました。

-
Kana
2026-02-18 20:59
分かりやすく丁寧に教えてくださってありがとうございました:-)

-
Kyoka
2026-02-17 22:27
Basic English
私のタイピングが遅くてもゆっくり丁寧に教えてくださいました。

-
Sana
2025-12-27 20:04
It was great teacher and lesson.
Thank you so much!!
Happy New Year!☺️😊🎍

-
Yusan
2025-12-26 16:18
子どもがレッスン受講。落ち着いた印象の先生で、お子さんの場合 小学校3年生以上に向いている印象でした。ダラダラふざけてしまうようなお子さんにも 良いかもしれません。集中して取り組めていました。

-
Sakuna
2025-12-26 14:57
この先生はとても面白く、ニコニコでレッスンをしてくれました。

-
Sana
2025-10-12 19:59
It was great lesson for me😊👍🏻
Thank you so much☺️
See you soon.👋🏻
🥰🥳🏆

-
Sana
2025-09-28 20:02
It was great lesson for me😆
Thank you so much☺️
See you soon👋🏻