
-
Nayumi
2023-12-19 16:29
文章を考えるのが良かったです。

-
shota
2023-12-17 12:58
I could concentrate my listening skill for her assistant.

-
Yuho
2023-12-17 10:56
明るく楽しくレッスンしてくれました
発音も聞き取りやすくてテンポよく進めてくれます

-
Ryo
2023-12-10 16:26
Happy Christmas in advance!!
Thank you for your kindly lessons.

-
JUN
2023-12-10 12:59
眠かったのか、あくびを何度もしていました。
そのため、間違っていても修正しないこともありました。
皆さんの評価が良かったし、性格も悪くないので、とても残念でした。

-
Nao
2023-12-07 22:03
I had a REMS lesson today. I was able to have a meaningful time and a short conversation with you, so it made me happy. Thank you so much. Take care of your back. See you next time!

-
Ryo
2023-12-06 16:26
いつも楽しくレッスンしてくれます。ありがとうございます!Thank you, teacher Oritz!!

-
Nozo
2023-12-05 19:26
REMS受講。きれいな発音で、丁寧に教えてくださいました。

-
Nao
2023-12-04 23:57
今回も楽しい雰囲気で進めて下さいました。
私は時々、間違えるので、もう少し厳しく直して下さってもよいかな? と思いました。

-
Ryushi
2023-12-03 15:27
わかりやすくて良かったです!