
-
Takehiko
2025-01-09 22:28
R,E,M.E.Sレッスンを受講。早めのスピードで、複数形や三単現のSの抜けなども細かく指摘していただけました。

-
dekopon
2024-12-19 07:13
R.E.M.S.を受講。とてもテンポよく進んだ。三単現のSのつけ忘れなども細かく指摘してくれてとても良かった。

-
Mitsu
2024-12-14 08:56
She is very kind and supportive.

-
Anne
2024-12-12 10:02
Rems受講
早めでとてもいいです。ちょっと追いかけられてる気分になりますが、訓練だと思って頑張れます。

-
marie
2024-12-07 07:29
REMSを受講しました。文章が合っていても、詰まりながらだと繰り返し言うように指導してくれます。とても充実したレッスンでした。

-
kathy
2024-11-23 16:41
発音になまりがあり、あまり聞き取れなかった。上級者の方向きだと思います。

-
KARINTO
2024-11-19 10:00
Amazing! Her adovice made me happy. Her lesson is great! My motivation about English studying bacame well. I appreciate her.

-
Chiine
2024-11-19 09:32
The lesson flow and atmosphere are very good, but the pronunciation is a bit muffled, making it hard to imagine the sentences from the phrases, I also struggle to rephase short sentences.

-
kinoko
2024-11-19 07:28
カラン受講。発音が聞き取りやすいです。進行は習熟度に合わせてくれます。
優しくて安心して受講できます。またお願いしたいです。

-
Kanami
2024-11-16 19:56
とっても楽しいレッスンでした😀