
-
Yuya
2021-09-14 14:10
子供が好きな先生です。数か月ぶりでしたが覚えていただいて、子供が喜んでいました

-
Rie
2021-09-06 21:03
Thank you for your kind lesson!

-
Nami
2021-09-01 23:14
I had a lot of fun free talking to you.Thank you for telling me inchat.I readed and studied many sentences after your lesson.始めてのオンラインレッスンで単語もなかなか出てこないレベルの私とも、フリートークをたくさんしてくださって、チャットで文章を教えてくださってとても勉強になりました!とてもかわいらしい先生で25分レッスン終始温かくあっという間でした。

-
YUMIKO
2021-08-29 15:52
Raelynn sensei's class is enjoyable, satisfying and easy to understand for me. She is a friendly, kind and passionate teacher. It was also helpful to write the sentence and words which I had not understood in a chat box. She is a teacher whose class I would like to take again.

-
RYO
2021-08-25 17:05
子供をたのしませながら、しっかりと細かくレッスンしてくれた。

-
Coco
2021-08-16 15:08
久しぶりのレッスンでしたが、しっかり覚えていてくださり、喜んでおりました。以前に比べて、トロフィーの数が少ないように感じましたが、子供は十分楽しんでいたようです。

-
sol
2021-08-11 21:07
Topic Con受講:笑顔が絶えない、優しい先生でした。例を豊富に示してもらえ、わかりやすい授業でした。

-
Naoto
2021-08-06 18:50
トピックカンバセーションを受講
笑顔が絶えない明るい先生で楽しく受講できました。

-
Yumi
2021-08-02 16:40
She explained in detail not only the content of the text but also useful expressions. I enjoyed it very much.

-
Eri
2021-07-27 00:05
日常英会話(新)を受講しました。テキストを進めながら、それ以外の質問やお話もたくさんしてくれたので、とても楽しくレッスンを受講することができました。新しい単語もいろいろ教えてくださり、勉強になりました。