
-
Tamami
2024-11-22 19:57
アクセントを直してくれたのがよかった

-
KIWA
2024-11-21 20:55
良かった♥️

-
OWEN
2024-11-13 09:17
She has nice pronunciation and lots of smiles. Will correct mistakes

-
OWEN
2024-11-13 09:17
She has nice pronunciation and lots of smiles. Will correct mistakes

-
OWEN
2024-11-13 09:16
She has nice pronunciation and lots of smiles. Will correct mistakes

-
OWEN
2024-11-13 09:16
她發音好聽,很多笑容。會糾正錯誤的地方

-
Mei
2024-11-08 16:56
楽しかったです。

-
Toma
2024-11-03 14:26
初回でやり方がわからない状態でしたが、丁寧に指導してくださいました
ありがとうございました

-
KIWA
2024-10-31 17:26
まじ良かった!

-
Misato
2024-10-31 16:26
It was very fun at the lesson!