
-
IWAM
2024-07-27 20:02
うまく生徒を乗せてくれる明るい先生です

-
Yuko
2024-07-25 07:29
いつも授業が楽しみです!

-
IWAM
2024-07-22 01:05
とてもノリの良い、楽しい授業をしてくれます

-
Hide
2024-07-16 23:08
He encouraged me in the last minutes. I got from his words my confidence and mortivation for learning English, especially, the REMS lessons has a bit boring parts, but he said great words for me during the lesson.

-
Yuji
2024-07-13 23:41
優しく丁寧にレッスンんは進みますが、発音に少し癖があり聞きにくさを感じることがあります。

-
Chika
2024-07-06 22:30
明るくて元気が出る先生です。

-
Yasu
2024-07-06 21:59
Thank you very much.I d'ont forget put in emotion.See you next time.

-
ISSA
2024-06-30 19:25
良かった

-
Aya
2024-06-30 00:59
Thank you for the lesson.
Appreciate your kind explanation and review.
Take care of yourself.

-
Miley
2024-06-26 05:27
感じのよい講師でした