
-
Shinobu
2024-01-29 11:59
不満が残るレッスンでした。ただスライドを読み上げるだけで、これくらいなら一人でできます。申し訳ありませんが、オススメできません。

-
water
2024-01-29 10:27
comfortable as always thank you!!:D

-
hans
2024-01-28 11:27
还可以👍👌✌️

-
water
2024-01-27 17:57
I’m sorry about this noon, your cheerful voice reassured me a lot thank you!!

-
yinuo
2024-01-26 20:58
very good

-
Keigo
2024-01-25 17:55
5

-
water
2024-01-25 10:57
ty for today too!!

-
water
2024-01-22 11:59
sorry my phone became blacked out(out of battery) i’m really sorry

-
Mizuho
2023-12-25 18:57
良かった。優しくて間違っていても優しく教えてくれる。 happy new year evry one.

-
Ai
2023-12-25 10:58
時間を勘違いしてレッスンに遅れてしまいましたが、途中からでもスムーズに進めてくれました。発音もわかりやすかったです。