
-
rie
2025-08-08 19:56
あまりよませてくれない

-
MI
2025-08-07 20:04
Thank you for the great lesson today, too.
I tried to keep up with your speed.
You gave me time to answer myself as possible as I could.
I was very tired, but it was very good training!
Thank you for giving me a good chance.
I'm looking forward to your next lesson.

-
Kiko
2025-08-06 20:31
ゆっくり教えてくれてやさしいし楽しかったので次もこの先生がいいと思いましたとてもよかったです「ありがとうございました」

-
Sawa
2025-07-31 19:57
すごく楽しかったし面白かった またやりたい

-
Mito
2025-07-25 20:36
Professor Vessa taught me very kindly♪(๑ᴖ◡ᴖ๑)♪
Good pronunciation and easy to understand٩(๑❛ᴗ❛๑)۶
Brighton and fun lessons(●´ω`●)
This is my second time,
but the atmosphere remains the same and she always smiles during the lesson,
so I never get boredʕ•ᴥ•ʔ

-
Rima
2025-07-16 19:56
😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

-
Nao
2025-07-16 13:55
Thank you very much! seeyou!!

-
SHIKI
2025-07-15 20:30
とても良い先生です💝
やさしく元気に教えてくれます😄
ありがとうございました🙇♀️

-
Mayumi
2025-07-09 10:56
明るく楽しいレッスンでした。

-
Mayumi
2025-07-07 10:56
明るくわかりやすいレッスンでした。