
-
Yumi
2024-06-22 10:56
I took SDGs Topic conversation and I enjoyed talking with the teacher.

-
Hitomi
2024-06-18 11:03
英検面接対策レッスンを受けましたが、丁寧にレビューしてくださりました。
私は終始緊張していましたが、にこやかに接してくださりありがたかったです。
ぜひまたレッスンを受けたいです。

-
Kazu
2024-06-15 20:29
とても気さくで話やすいいい先生です。

-
HERO
2024-06-09 13:30
She is good at teaching.

-
Ichika
2024-06-08 19:56
優しくてとてもいい先生でした❣

-
ai
2024-05-18 11:55
優しかったです♪

-
Hima
2024-05-04 10:56
優しい

-
Ayumi
2024-05-01 11:27
Thank you so much! I really enjoyed your class and understood very well.

-
Pino
2024-04-28 18:28
I had a good time.
Thank you.

-
Miyu
2024-04-28 10:26
ありがとうございました!