
-
Mao
2024-02-10 10:26
聞きやすい英語を話してくださりわかりやすかったです。

-
Yuma
2024-02-08 23:14
REMS受けました、とても聞き取りはしやすかったです。
先生の質問の意味がわからないのが何度かあって、もっと頑張らないとなぁと久しぶりに思いました笑

-
Toko
2024-02-08 22:39
The speed of proceeding the lesson exactly matches my level I think. Thanks.

-
KG
2024-02-07 22:25
とても丁寧に教えて頂きました。

-
hide-san
2024-02-06 20:15
Oh, I miss you that I can't taking your lesson in my convenient time.
But, I try to challenge booking your class even if it' super early in the morning.
Anyway, I appreciate your lesson style, I mean you gave me the chances to answer your original questions.
Thanks a lot. See you!!

-
Toshi
2024-02-06 19:59
ありがとうございます。

-
Maamaa
2024-02-06 09:28
REMSレッスンを受講。今日はなんだろ、、ちょっと波長が合わないというか、オーディオの設定が悪いのか、声が一定の音量ではなく、どうも聞き取るのが難しかったです。そのせいもあってか、先生もちょっと緊張していたようで、全体的にリズムがいまいちだった感じ。まぁこんな日もありますよね。
オーディオの設定やインターネット接続に関する改善は運営側の問題だと思うので、改善を期待します。

-
Suzuka
2024-02-04 17:58
初めての先生で初めはドキドキしていました

-
hide-san
2024-02-03 21:12
You always gave me a good support to express what I want to say. Today's lesson was free talk for job and occupations so it was a little bit tough question to answer.
However, you were considering deeply that I wanted to say. I appreciate your enthusiastic comments.
Thank you for your nice lesson today. See you !!

-
Kazu
2024-02-03 17:10
こちらのレベルに合わせて根気よく丁寧に話してくれる良い先生です。