
-
Ami
2025-11-24 07:37
Thank you lesson today❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

-
Miyuchan
2025-11-22 13:56
楽しくできました!!ありがとうございました!!

-
sayoko
2025-11-22 13:26
カラン受講。
にこやかに、時々フリートークも交えてスムーズに進行してくださいます。
発音もきれいで、適宜指摘もしてくださいます。

-
Taka
2025-11-20 09:27
カラン受講、テンポよく進めていただきました。

-
Rihi
2025-11-20 06:58
話が面白くて、元気で楽しい♪

-
Misuzu
2025-11-12 09:55
Thank you so much.It was a really fun class.I look forward to the next one.

-
Sara
2025-11-11 07:56
ありがとうございました😉

-
Yuri
2025-10-17 09:26
THANK YOU

-
Minoru
2025-10-17 09:02
A lot of nice advices and joyful conversations.

-
Yuri
2025-10-11 06:59
Thank you for teaching
It was fun
(^^)(*^^*)\(^o^)/^_^🌈❤❁