
-
Haruki
2025-02-04 19:57
楽しくレッスンしてくれてありがとうございます😊😊😊。

-
Izumi Watanabe
2025-01-29 22:58
とても良かったです。

-
Ryoko
2025-01-27 23:17
REMS受講。発音綺麗、無駄なくテキパキ進んで快適だった。最後に少し評価を話してくれた。とても良いレッスンでした!ありがとうございました!

-
Tomo
2025-01-27 22:26
Excellent leading a lesson and motivating me to speak out own opinions. Many thanks, and See you again! :)

-
Tomo
2025-01-26 08:57
News Alert 受講。和やかな雰囲気で会話ができました。

-
sumire
2025-01-26 07:56
❤️💗🖤🖤💜💙💝💖💖💞💘💚💕💛🧡🤎🤍

-
yuki
2025-01-25 12:57
REMS_G受講
テンポが良く、発音も聞き取りやすくてストレスを感じない。

-
Haruto
2025-01-24 19:27
あらぁk❣️❣️❣️💕💕💕💛💚💚❤️💛🤍💜🖤❤️🩹❤️🩹❤️🔥❤️🔥💔💔💔💔💔

-
Shiho
2025-01-11 16:27
I was struggled with my REMS lesson today, but she was kind and encouraged me during the lesson. Thank you!

-
Masae
2025-01-05 07:57
間違いを的確に指摘してくれました。