
-
Hana
2023-08-09 14:29
とてもフレンドリーで明るく、楽しいレッスンでした。事前に記入していた要望にも沿っていたと思います。また受講したいと思いました。

-
shiho
2023-07-29 21:28
It’s excited.thank you!

-
nao
2023-07-29 15:31
たくさんトロフィーをくれました!話し方も合わせてゆっくり話してくれて、リアクションも大きく安心して授業を受けることができました!

-
Sumire
2023-07-23 19:29
Thank you very much for your kind support always. My daughter enjoyed the lesson and we’d like to see you again soon !

-
Hiro
2023-07-10 22:07
丁寧な説明がありとても良かったです。

-
Lemon
2023-07-07 12:38
説明が分かりやすく、いつも話を引き出してくれる先生です。
ただ、今回はElygem先生の喉の調子が良くないからか、いつもより少し反応が遅いように感じて、私の言ったことが伝わらなかったのかなと不安に思う場面がありました。
何度かレッスンを受けて毎回楽しいので、また先生の調子が戻ったら、より充実したレッスンが受けられると期待しています。

-
Sumire
2023-07-01 19:29
Thank you for keep encouraging my daughter, she enjoyed the lesson a lot. We’d like to see you again soon!

-
smartkid
2023-06-23 13:56
とても楽しく、またしたいです。

-
Naru
2023-06-19 21:47
丁寧にやさしく教えてくれました!

-
kazumi
2023-06-19 13:08
I enjoyed the free conversation very much. She is a wonderful teacher who is easy to talk with!I'll try cooking “ adobo “ ! Thank you for telling me!