
-
Omar
2024-07-12 13:27
I am thinking you is a very very good teacher.

-
CHIUNG YUN
2024-07-08 17:20
Miss Edinburg is my first teacher in Cebu. Very good teacher. I enjoyed the lesson a lot👍🏻.

-
Aya
2024-07-08 13:56
今日も丁寧な授業をありがとうございました😊復習を頑張ります✨

-
Candy
2024-07-05 21:56
非常好

-
Timmy
2024-07-02 13:28
❤️🍁🌾🌷🌹💐🌼🌻🌸🎂👍🌿☘🍀☘🎍🎋🍃🍂🍁🌾🌺🌻🌷🌹

-
Aya
2024-07-01 14:04
今日もありがとうございました☺️✨

-
Timmy
2024-06-26 18:34
🌹🌹🌷🌷❤️❤️

-
yinxi
2024-06-25 19:26
太棒了

-
Aya
2024-06-18 13:28
今日もありがとうございました☺️先生の授業が分かりやすくて感謝します✨

-
Tiger
2024-06-17 13:26
伸びそう