
-
Kana
2023-01-31 11:27
とても優しい先生です。

-
yuki
2023-01-29 12:27
I had a lot of fun.

-
UCO
2023-01-29 11:01
This lesson was my first lesson in QQEnglish.
Teacher was kind, polite and bright,
so I wasn't nervous during the lesson.
And teacher spoke very slowly for me.
I'm grad you were my teacher today.
thanks for teaching.

-
Mino
2023-01-28 23:10
すごく楽しかったです

-
Kota
2023-01-28 20:28
とても面白い先生でした。
発音もよく訂正もしてくれました

-
toto
2023-01-27 00:07
とても丁寧に分かりやすいレッスンをして下さる先生です。
初心者でも分かるようにゆっくり話して下さいますし、興味が持てるように色々と話題を振ってくださったので、あっという間の25分でした!
また是非受講したいです!
Thank you for your easy-to-understand and fun lessons.
Thanks to you, I had a good time.
I would like to take your lesson again.

-
Asako
2023-01-24 21:06
トピックカンバセーションを受講。新しい先生ですが、レッスン前後の時間が空いていたこともあり、時間を超過してレッスンをしてくれました。発音もしっかり指摘してくれましたし、話の盛り上げ方もとても上手で、楽しい時間を過ごせました。