
-
Sara
2026-03-27 14:55
楽しかったです♪またやりたいです👍

-
YUKA
2026-03-26 18:07
Thank you for teaching me politely and gently🙌🏻🩷

-
ken
2026-03-24 19:55
还行

-
K
2026-03-18 21:02
トピックカンバーゼーションを受講しました。今日はたくさん自分の考えを述べました。私の英語が伝わっているのかわかりませんが、きちんと聞いてくれてコメントをしてくれました。落ち着い雰囲気の先生でとてもいいと思います。

-
Fumi
2026-03-17 14:56
Thank you for today!

-
HITOSHI
2026-03-17 01:32
She is a top-tier teacher!!

-
Jacky
2026-03-16 22:56
I like the class is great!

-
aya
2026-03-11 13:58
Thank you for today’s lesson.
I’m glad to give me some advice leading correct answer.
See you.

-
Kumiko
2026-03-11 08:28
カラン7受講。お気に入りの先生です。リズムもペースも私によく合います。構文から派生してスモールトークを入れてくれたり、適宜修正を入れてくれたり、満足度が高いです。また受講します。

-
Batdelger
2026-03-10 13:26
thanks