
-
HARUKI
2023-09-26 20:26
今日もありがとうございました。

-
Atsuko
2023-09-19 21:36
It’s easy to understand her English and instructions. I appreciate her feedback and encouragement as they become my motivation to improve my English.

-
Keigo
2023-09-17 19:23
She is bright and gentle. She waited for me to finish speaking patiently. So I could take her lesson in a relaxed mood. Thank you, Perez!

-
Masashi
2023-09-17 19:18
カランメソッドで受講しました。
開始前のちょっとしたトークも含め、楽しく受講できました。

-
HARUKI
2023-09-12 20:26
先生がいつも誉めてくれるのでとても楽しくレッスン受けてます。ありがとうございます。

-
Nolly
2023-09-10 12:26
明るく笑顔の多い先生です。説明が分かりやすいと思いました。

-
HARUKI
2023-09-05 20:26
今日もありがとうございました。楽しくレッスンできました!

-
Sawa
2023-09-02 10:27
すごく優しかったです!また一緒にレッスンしたいです!

-
HARUKI
2023-08-29 20:26
今日も楽しいレッスンでした。ありがとうございました。

-
Aika
2023-08-25 12:26
優しくてベテランでお勧めです♪