
-
nonco
2023-09-28 13:27
優しくて可愛い先生でした☺️
ゆったりとレッスンが受けられました!

-
Chie
2023-09-28 10:58
久しぶりのレッスンだったので、最初はもたついてしまいましたが、笑顔で優しく指導してくださったので安心して受けることができました。少しずつ慣れてきて、楽しく練習することができたので、またお願いしたいです。ありがとうございました。

-
HARUKI
2023-09-26 20:26
今日もありがとうございました。

-
JoJo
2023-09-26 00:11
Very good

-
JoJo
2023-09-20 17:15
Very good

-
Atsuko
2023-09-19 21:36
It’s easy to understand her English and instructions. I appreciate her feedback and encouragement as they become my motivation to improve my English.

-
EMI
2023-09-18 20:50
やさしい

-
Keigo
2023-09-17 19:23
She is bright and gentle. She waited for me to finish speaking patiently. So I could take her lesson in a relaxed mood. Thank you, Perez!

-
Masashi
2023-09-17 19:18
カランメソッドで受講しました。
開始前のちょっとしたトークも含め、楽しく受講できました。

-
HARUKI
2023-09-12 20:26
先生がいつも誉めてくれるのでとても楽しくレッスン受けてます。ありがとうございます。