
-
Kazuma
2022-12-13 19:26
とてもいい先生で、楽しく授業が受けられました。

-
Mayuko
2022-12-12 22:58
発音のアドバイスをもらいました。明るくて聞き取りしやすい先生でした。

-
lily
2022-12-12 10:33
Thank you for teaching the class.
I took the Callan Method.
The pronunciation was beautiful and the class was very easy to understand.
Also, you gave me feedback at the end, which was very encouraging.
I would like to take her class again.

-
SAKICHI
2022-12-12 08:31
good teacher

-
Yuko
2022-12-06 07:27
Good

-
Ryo
2022-12-04 11:03
集中力が途切れた子供にも根気よく接してくださいました。

-
Shin
2022-12-02 07:57
間違いも丁寧に指摘していただきながら進めていただけました。

-
Shoma
2022-11-30 20:01
遅れて入室されましたが、その分盛り上げてくれました

-
Koharu
2022-11-24 18:56
丁寧なレッスンをありがとうございました

-
Tsukushi 2
2022-11-22 18:56
時間が短く感じるくらい楽しかったと4歳の娘が言っていました。笑顔や喋り方がとても可愛くて大好きな先生です。