
-
KEIKO
2024-04-25 15:00
I still lack the expressive ability, but I will do my best to keep up with you.

-
Ruri
2024-04-25 14:30
いつも楽しいlessonです

-
Nabe
2024-04-22 13:37
Thank you so much for today’s lesson.
I’ve been able to follow the teacher pretty smoothly lately.
But there are some things I can’t do well,so I need to practice.
I’m looking forward to next lesson.

-
saipei
2024-04-22 07:58
I am sorry that I can't take enoght for lesson.

-
KEIKO
2024-04-21 13:28
Thank you always,Ms Lugie. See you next lesson. I'll review and prepare your lesson until next time.

-
Hiro
2024-04-21 06:57
カラン受講。時々音声が聞こえなかったのが残念。ゆっくりめのペース。

-
Makiko
2024-04-20 14:29
最近なかなか時間が合わなく予約ができませんでしたが、久しぶりに受講することができました。少し音が遠くなり、聞こえづらくなることがしばしばありましたが、概ね楽しく授業を進めていただけました。Topic Conversationで、色々な表現を紹介してくださるので、とても助かっています。

-
Ken
2024-04-18 19:29
とても良い先生でした。

-
Yuka.M
2024-04-18 08:36
カラン5受講。初めての先生。すごく落ち着きのある先生で、発音とても聞きやすかった。また、ショートセンテンスで話してくれるので、一個一個の確認もでき良かった。時間を超えても、new wordをキリがいい所までやってくれたので、嬉しかった。
ただ、最後の方に、ネットワークの問題なのか、センテンス始めは聞こえるのに、センテンス最後の部分だけが声が小さくなり、聞こえづらくなった。先生に話して対応してくれたが、現象は改善されなかった。

-
Kumi
2024-04-18 07:57
カラン:発話がとても聞き取りやすく、レッスンに集中できた。