
-
Makiko
2024-07-07 14:03
Lugie先生のレッスンを久しぶりに受講出来て本当に嬉しく思いました。最近はTopic Conversationでお世話になっています。こちらの発話するボキャブラリーが少なく、いつも苦戦していますが、先生がその都度他の適切な表現に言い直してくださるので、有意義な授業が受けられます。とてもお優しい先生ですので、最近は可能な限り予約を入れるようにしています。

-
Mio
2024-07-07 12:34
最後の問題のときに問題を発音するのが早いとき先生がゆっくりと発音してくれました。

-
Nabe
2024-07-06 12:11
Thank you so much for today’s lesson.
Today we finished the general review of cAllAn lessons and expect to start
a new stage next time.
I will try to do my best to.

-
Hito
2024-07-02 14:02
In Callan lessons, she often notices my mistakes and corrects them. She also explains my questions in detail and is very helpful. Thank you.

-
Kayo
2024-07-01 13:58
(カラン受講)
ちょうどよいペースで進めてくださいました。

-
junko
2024-07-01 09:27
Her lesson is very good every time.

-
junko
2024-06-28 14:57
Her lesson is always very good.

-
KEIKO
2024-06-27 14:02
Thank you so much. I want to practice speaking English more and get better.

-
Miho
2024-06-27 08:57
カランメソッドステージ4受講中。
とっても聞き取りやすい英語でした。

-
Kensuke
2024-06-21 09:26
淡々とこなす感じ。