
-
Masaki
2024-06-02 10:14
わかりやすい

-
Nabe
2024-05-30 07:49
Thank you so much for today’s lesson.
Today I took the lesson after I prepared with the textbook.
So I could proceed the lesson relatively smoothly.
I will do that next time,too.

-
Kensuke
2024-05-28 11:27
なかなか良いです。

-
miki
2024-05-28 06:57
good

-
Rocco
2024-05-27 10:12
カラン4、初めて受講しました。落ち着いた話し方で発音も聞き取りやすいです。カランの速度は速すぎない程度でした。また予約したいと思います。

-
Masaki
2024-05-26 06:27
お気に入り

-
mie
2024-05-25 11:57
ふざけたりしても笑ってくれてやさしくわかりやすく教えてくれました♪

-
Nabe
2024-05-23 09:30
Thank you so much for today’s lesson.
Thanks for Lugie,I could manage to keep up with sentences.
But I think I need a concentration to follow the sentences.
I’ll do my best next time .

-
Caroline
2024-05-21 13:28
good

-
Shougo
2024-05-20 14:56
good teacher