
-
kei
2024-01-10 21:37
She was very kind and spoke slowly so that I could understand.

-
Mayu
2024-01-10 18:31
初めての先生だったけど楽しくレッスンが出来ました。
また、レッスンを受けたいです。

-
Nana
2024-01-09 21:16
It was more like enjoyed chatting rather than studying English.
I was happy because you listened to me with a smile the whole time!!

-
hiro
2024-01-09 19:48
こどもレッスンでお世話になりました。10才のこどもは先生のことが大好きです。たくさんほめてくれます。なかなか先生の予約は取れないですが、またレッスンを受けたいです。

-
TAISEI
2024-01-07 21:30
感じはとても良かったが、時間が長引いたり、ディクテーションがやりずらかったりした。

-
Yuito
2024-01-07 10:32
英語が初めてなので、戸惑いもありましたが、優しくフォローしてもらえたのが、よかったです。

-
AMANDA
2024-01-06 11:59
楽しく教えてくれたりしてうれしいです。
いつも笑顔で頑張ってください。

-
Aoi
2024-01-06 10:57
おにんぎょうさんとできた。

-
Naomi
2024-01-03 13:36
凄く明るくて、優しくて、丁寧な優しい先生でした。
ありがとうございました。

-
Mai
2024-01-03 00:25
Thanks for cheering me up. You have a kind heart and always helps me. I really like you and your lessons.Thank you!!