
-
olive
2025-03-06 12:57
REMS-G。いつも明るく丁寧で根気強く教えてくれる先生。ありがとう。

-
Yuno
2025-03-05 18:25
またやりたい

-
oki
2025-03-05 13:28
I enjoyed the lesson very much today.
It was very motivating for the next time.

-
oki
2025-03-04 11:29
She was very friendly and easy to talk to.
Also progress was not too rushed.
Thanks to this, I was able to understand the content very well.

-
Olivia
2025-03-03 21:25
とても楽しくしてくれます。

-
masumi
2025-02-27 11:27
明るくてとても素敵な先生です。
テンポよくレッスンを進めてくれます。
常に励ましてもらい、発音の訂正なども丁寧にしてくれます。
とても楽しいレッスンでした。
ありがとうございました。

-
Olivia
2025-02-24 21:25
とても楽しくしてくれます。

-
YUKI
2025-02-24 19:42
発音を口元を見せながら教えてくれ、発音の練習になりました。

-
ARISA
2025-02-18 18:28
とても優しくしてくれてありがとうございます。

-
Ema
2025-02-12 18:43
ありがとうございました。