
-
Sato
2023-09-18 15:12
Teacher Lien
Thank you very much for the class. I really enjoyed talking with you. I liked the topic we discuss. Also a description is my weak point, so it is a good chance to improve my skill.
See you!

-
TAKA
2023-09-16 16:56
丁寧に教えていただきました。
初回の緊張を和らげてくれ、助かりました。

-
kuzo
2023-09-13 16:58
Very good teacher

-
Yamazaki
2023-09-12 17:00
Very good

-
Masahiro
2023-09-11 19:28
わかりやすかった

-
Rin
2023-09-10 10:02
ありがとうございました。子供の理解度に合わせて進めていただけたので楽しレッスンできました。

-
Yoshi
2023-09-09 19:01
Thanks for your kind conversation.

-
Mayu
2023-09-08 21:31
うまく言えない表現を汲み取って正しい言い方を教えてくださるので、とても勉強になります!

-
yuma
2023-09-08 17:30
Thankyou!

-
Miona
2023-09-08 16:30
娘がじっとしていられない中、親切にありがとうございました。